Subject: Ed: Basseinivee analüüs
From: "TA labor" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 13:55:25 +0300

Tere

Põhja regiooni alla kuuluv bassein saadab teate, palun suunata regioonile.

Meeldivat koostöö jätku soovides

rahvatervise labori kliendihaldus

üldosakond

+372 794 3600

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 23. juuli 2025 12:10
Adressaat: TA Tallinna labor <[email-masked]>
Teema: Re: Basseinivee analüüs

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast.

Anname Teile teada, et alates 21.07 ei tööta ujula nr 2.

Ujula nr 1 töötab kuni 31.08.2025

Meie tegevust lõpeb 31.08.2025

--

Lugupidamisega,

Jekaterina Denissova, juhatuse liige

NOVA LASTEKESKUS MTÜ

tel. 504 14 14

чт, 31 мар. 2022 г. в 12:44, NOVA LASTEKESKUS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere päevast,

Meil on kaks basseinid (ujula 1 - 12m²,  ujula 2 - 12 m² )

Meil on vaja vee analüüsi teha.

Hunditubaka tee 12, Pirita linnaosa

Tallinn, Estonia 12015

Aktid ja arve firma NOVA LASTEKESKUS MTÜ nimele.

Registrikood 80608744

Täname.

Lugupidamisega,

Jekaterina Denissova

Nova Lastekeskus MTÜ juhatuse liige

tel. +372 504 14 14

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Без вирусов. 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
www.avast.ru